Templi Orientis, v níž jako představitel její britské části proslul svou sexuální výstředností. V roce 1920 založil " Opatství Thelema ", které však bylo kvůli sexuálním orgiím zakázáno. Cílem jeho života bylo zničit křesťanství a nastolit satanismus. Tento akt však nebyl úspěšný. Jeho spisy studoval Anton Szandar LaVey a je zakladatelem oficiální satanské církve v Californii v USA a také autorem Satanské bible. Satanisty můžeme rozdělit do 3 skupin: a) veřejný satanismus-pouhé hraní a show, např LaVey a Crowley; b) čarodějnické skupiny:předkřesťanské náboženstí a příroda, bíla magie-dobro, černá magie-zlo; c) tvrdozrní satanisté: např. Sean Sellers-už jako malý vyvolával Satana a pil lidskou krev; zabíjejí lidi(děti, novorozeňata)
Jejich oběti jsou lidské i zvířecí. Věří, že jejich požitím se stanou silnějšími. Milují spojení sexu a utrpení. Satanisté mají vlastní svátky: 7.ledna-svátek sv.
Winebala-krvavý, zvířecí nebo lidská oběť. 17.ledna-Satanovy oslavy,při kterých jde o zneužití dívky ve věku7-17 let, zneužití anální, vaginální, orální; Takovýchto svátků mají 19 za rok.
Satanisté poslouchají metalovou hudbu, např. skupinu Slayer a jejich song Hell Awaits
Jejich poznávací znamení jsou např.: číslo 666, pentagram, hákový kříž, Neronův kříž, ke psaní používají tajná runová písma, píší zprava doleva, mezi sebou se poznávají tzv. rohatou rukou-paroháč. Jejich zákony:
Satanské devatero:
1)Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání.
2)Satan znamená živoucí existenci, nikoli vymyšlené spirituální báchorky.
3)Satan znamená neposkvrněnou moudrost, nikoli pokrytecký sebeklam.
4)Satan znamená laskavost,k těm, kdo si ji zasluhují, nikoli lásku, vyplýtvanou na nevděčníky.
5)Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře.
6)Satan znamená odpovědnost vůči odpovědným, nikoli péči o psychické upíry.
7)Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však horšího než ti, kdo kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky božskému, duchovnímu a intelektuálnímu vývoji stal nejzkaženějším zvířetem.
8)Satan znamená všechny tzv. hříchy, jelikož vedou k fyzickému, mentálnímu nebo emočnímu uspokojení.
9)Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu.
Satanisté své zrádce zabíjejí.Je to velice atraktivní sekta pro mnohé, zvláště mladé lidi, ale je také velice nebezpečná.Se satanismem je velice úzce spjat vampyrismus a lykantropie,což jsou dnes všem známí upíři a vlkodlaci.Bývá tomu jest proto,že satanisti jsou většinou velice suroví a rádi pijí krev,či koušou druhé a jestliže by byl někdo,postižen nemocí vampyrismu či lykantropie,mohl by se mezi nimi snadno ztratit a nikdo by nevěděl o jeho nemoci,či psychickém
postižení.Satanismus je jako takový spjat se sexem,tzv. červenou magií.Při provozování takovéto magie je neúspěch,když muž dojde k vyvrcholení a ženě se to většinou nelíbí.Satanisté mají dva jazyky,kterými mluví.Prvním je latina,jelikož to byl jazyk vzdělaných lidi.Druhým jazykem je enochiánština,což je speciální satanský jazyk,který je satanisty velice střežen.Mluví jím často,avšak málokoho ji učí.Satanisté uctívají nejen satana,ale i Baala,Beliaha a Balzaka.Tito páni podsvětí znázorňují 4 různé magie.Voda,oheň,země,vzduch.Pak existují ještě odrůdy magií,jako krvavá magie,či nekromancerství.Satanisté často nesnáší slunce,bývají uzavření do sebe a velice často ovládají satanské bojové umění,které má za cíl jediné-zabít.Při tomto umění se satanista cvičí různé techniky (i vojenské),které zasahují citlivá místa (např. zrak,sluch,srdce,mozek,hlavu) a během 5 vteřin dokáží naprosto pacifikovat člověka.Styl muziky satanismu je ghotic muzika,heavy metal,či extréme heavy metal.Tyto skupiny často zpívají o smrti,utrpení,či nenávisti vůči ostatním lidem.Pro satanisty jsou lidé jen něco jako plevel a oni sami se stydí za to,že jsou lidmi.Jsou
často až apatičtí.Sekty satanismu se rozdělují na dva typy.Klasicka sekta tak,jak ji známe a sekta jako klan.V klanové sektě vládne monarchie,čili nějaká královna/král,který má moc v tomto klanu-sektě.Z takovéto sekty se dá odejít a tresty nejsou až tak přísné.Po ČR je přes 100 klanů (v Ústí např. Klan Černé Růže,či Krvavý Bojovník).V klanech se dává za úkol být dokonalejším člověkem.Umět se bránit,být intelektuálně povznesen,má však některé rituály společné se sektou,hlavně krvavou magii a nekromancii.A na závěr,klasická ukázka řeči v enochiánštině (převzato z krvavého Rituálu smrti): Es numine dei nostri.De fai k´stie fay Baal,de fai satie Balzak!Ur´sai!
Komentáře
Přehled komentářů
každy kdo uctiva zlo, a pohrda Kristem, bude navždy zahuben do propasti ohnive a budou na věky nařikat a prosit Ježiše o milost. Ale věřte že už bude pozdě...... ja sam se moc bojim co bude semnou až opusti muj duch me tělo. jsem vychovan v katolicke viře, a cela naše rodina. zažili jsme neskutečne až nadpřirozene věci o kterých nemohu nic vypovědět jen tak. bylo to velke odhaleni všech znamich lidi kteři nam ubližovali s každe str. no to je jedno jen chci dodat k tomuhle všemu co se na netu dočitam že se strašně moc boji Svateho Boha Otce stvořitele jaky soud pro mou hřišnou duši připravil. prosim kažgeho aby jste se začali modlid s uctou sv. ruženec. je dano a psano že Matka Boži SV. Panna Marie rozdrti hlavu Satana.... myslim si že všichni sataniste budou trpět ze všech nejvic. vim že jsou pro nas velmi nebezpene, že nas mohou a vlasti i to dělaji že nas ovladaji a tahnou na špatnou stranu. odklaněji nas od Krista a je vydět ře se jim i daři ale je to marny... Ježiš už za nas obětoval cennu nejvyšši a to svuj žvot,sve utrpeni, na svem vytěznem křiži ktery sataniste nemohou ani vydět,, hlavně at maji lide na vědomi že křiž bez Ježise krista neni ten pravy... křiž musi byt s Našim panem Ježišem a posvěceny dobrym a pravym knězem aby měl člověk ochranu z nebes před pekelnymi nastrahami ktere nas neminou každeho znas. Buh nam všem žehnej, a vysvobodi nas z rukou satana..... ja sam se citi jako nastro zla... ale ješte pořad miluji Krista, a věřim že on nas miluje a že nas neopusti.... AMEN
Re: NEVĚDOMOST-LIDSKÁ HLOUPOST
(Satyr, 28. 12. 2017 17:44)I kdybych si měl nasrat na hlavu fakt nevím o tom, že by se za satana vedli někdy nějaké boje, to se ovšem nedá říct o bohu a křesťanství, Franské a Galské národy na území Francie, keltové a slovani na území českém, slovenském a s části i ruském, severské národy jako dánové či normaní po sléze germáni a sasové prusové a rusíni, stejně jako italikové a římani, všechno to byli pohani ajen díky křesťanství většina byla vyvražděna a upalována či zasypávána za živa do masových hrobů. Modleme se a bůh nám odpustí všechny hříchy, jaký kurva hřích když se budu držet toho podělanýho desatera měl bych být bez hříchů, tak co mi odpustí, když mi má být odpuštěno musím hřešit, aby bylo co odpustit. Nevíte někdo jak se dá upsat, ale vážně upsat peklu, chci peklu sloužit a nečekat na rozhřešení nějakýho šaška z bible, pište na mejů deti.revoluce@seznam.cz, Ave. . .
Satyr
(Satyr, 28. 12. 2017 18:20)
Je li Ti život milej brouku nepiš o satanismu, neb o něm pra nic nevíš a stejně zjevně ani o bohu a té Tvé vlastní křesťanské víře, neboť jen zmíňka o satanu či satanismu je hříchem a smylstvem a ta Tvá víra to nerada a zkončíš jako my v pekle. "Otče zhřešila jsem, psala jsem o satanismu na netu." "Inu dcero, ale to je těžký hřích to je smylstvo psáti o satatnismu to je jako obcování se samotným Satanem, to smilstvo dcero, nynní se pomodli desetkrát zdrávas a pak odříkáš otčenáš." Tak asi takhle brouku se to má s tou Tvojí vírou v boha, neboj bude Ti odpuštěno.
Jistá česká Rocková skupina z Teplic tedy KABÁT v jedné ze svých písní použila v textu tyto slova se kterými naprosto souhlasím,
"budu se klidně rouhat a splnahrdla žít,
z kdejakou ženskou chrápat, často bezdůvodně pít a.t.d.,
. . . . . pro nás už není místo v ráji.
A teď něco ode mne, je gotika satanismus? Ne!
Je metal satanismus? Ne! Je sex satanismus? Ne!
Tak komu to tady cpeš? Kdyby byl bůh tak dokonalej, nebyl by na světě takovej bordel. Když ví bůh vše věděl i o tom, že Adam s Evou budou chtít ochutnat jablko ze stromu poznání. Co je to kurva za lži, proč někoho trestat za něco o čem již dávno věděl že se stane, to znamená, ýe bůh je největší podvodník a pokritec a sám by měl skončit v pekle, tak si ty keci o satanismu strč víš kam a Ty tam můžeš jít taky třebá Tě tam pánbíček vyhledá a odpustí Ti Tvoje hříchy a teď několik veršů ať se Ti rozvítí v hlavě. . .
Ahojky Moniko,
co to máš za triko,
je na něm kříž,
ta lživá víra vždiť víš.
Nechci Tě urážet,
jenom mě sere,
když si satana,
nekdo do huby bere.
O víře nevíš asi nic,
nebo jsi stratila k bohu klíč,
o víře myslíš si, jak Tě ochrání,
však víra v boha, žít Ti brání.
Přidej se lehni na oltář,
všechny své touhy i Ty je znáš,
nepopírej v sexu touhu svou,
vždyť i ostatní sex milujou.
I panna hřeší po sexu touží,
bez početí podomka není,
mít malé dítě každá matka touží,
bez hříchu početí nečekej.
O Moniko,
co to máš za triko,
na hrudi jest Kristus a kříž,
táhni s tím do nebe já chci níž.
Satanismus = Šamanismus
(Satyr, 28. 12. 2017 17:02)budeme tomu říkat holá prdel, s ní se narodíme i chcípnem, kdo znás si vezme do hrobu ty diamanty či tu zlatou cihlu jediné o co se můžeme snažit je zabespečit své potomky. Na případné otázky se ptejte na mejlu deti.revoluce@senam.cz, jinak paroháče a Perun s Vámi pohani a satanisti, nesnáším křesťanství a ty lži kolem něj, Carpe diem. . . .
Kde sii vzala jako kde tyhle informace.?
(Vantarantula97, 8. 10. 2015 0:27)Vodkdy je háčák satanistickéj symbol svastika je budhistickej znak a fašisti ho potom otočily a změnily jeho význam .víc čti s knížek a míň čum a nekopíruje s netu.
Re: Kde sii vzala jako kde tyhle informace.?
(chose, 21. 10. 2015 0:13)každy kdo uctiva zlo, a pohrda Kristem, bude navždy zahuben do propasti ohnive a budou na věky nařikat a prosit Ježiše o milost. Ale věřte že už bude pozdě...... ja sam se moc bojim co bude semnou až opusti muj duch me tělo. jsem vychovan v katolicke viře, a cela naše rodina. zažili jsme neskutečne až nadpřirozene věci o kterých nemohu nic vypovědět jen tak. bylo to velke odhaleni všech znamich lidi kteři nam ubližovali s každe str. no to je jedno jen chci dodat k tomuhle všemu co se na netu dočitam že se strašně moc boji Svateho Boha Otce stvořitele jaky soud pro mou hřišnou duši připravil. prosim kažgeho aby jste se začali modlid s uctou sv. ruženec. je dano a psano že Matka Boži SV. Panna Marie rozdrti hlavu Satana.... myslim si že všichni sataniste budou trpět ze všech nejvic. vim že jsou pro nas velmi nebezpene, že nas mohou a vlasti i to dělaji že nas ovladaji a tahnou na špatnou stranu. odklaněji nas od Krista a je vydět ře se jim i daři ale je to marny... Ježiš už za nas obětoval cennu nejvyšši a to svuj žvot,sve utrpeni, na svem vytěznem křiži ktery sataniste nemohou ani vydět,, hlavně at maji lide na vědomi že křiž bez Ježise krista neni ten pravy... křiž musi byt s Našim panem Ježišem a posvěceny dobrym a pravym knězem aby měl člověk ochranu z nebes před pekelnymi nastrahami ktere nas neminou každeho znas. Buh nam všem žehnej, a vysvobodi nas z rukou satana..... ja sam se citi jako nastro zla... ale ješte pořad miluji Krista, a věřim že on nas miluje a že nas neopusti.... AMEN
Naprosté lži
(čaroděj, 23. 3. 2015 4:00)
Závěr tohoto článku jasně ukazuje, že autor(ka) nemá o satanismu valné ponětí, kdo trochu zná enochiánštinu, ví že je to jazyk zcela jiný než totok...
tož více praudy, oslaak!!!
Článek jako takový není ani tolik nepravdivý jako především hrubě zkreslený.
jen tak prohodím...
(Kadaver, 17. 2. 2015 18:38)Moje přání je Zlikvidovat co nejvíce lidské populace :) ať už jsou to např: atheisté nebo křesťané nebo i někteří '' satanisté '' pokud si tak mohou říkat.... To Mocnější Zlo zničí slabší zlo a dobro. ( čisté dobro neeksistuje ;) )
článek
(john doe, 21. 7. 2014 12:56)Přečtěte si toto.Většina z vás o satanismu nic neví http://jjohndoe.blog.cz/1407/satanismus
nevíš o satanismu naprosto nic ;)
(54T4N, 1. 7. 2014 21:33)akorát tu pomlouváš satanismus a SATANISTY.... satanismus není žádný zasraný obětování...je to jen životní fylozofie...sou to lidi který s nebojej vakouknut z davu a jít proti němu...nenecháme si do hlavy nalévat ty totální náboženské nesmysly...my věříme pouze sami v sebe ...aneb. oko za oko a zub za zub !
Lidi, co si na satanisty jen hraji
(Lin, 20. 4. 2013 23:10)Satan je duch a satanismus je duchovní "nabozenstvi" spojene s demony a nadprirozenou moci. Čarodějnictví, magie, okultismus, astralní cestovaní mimo tělo - to vše funguje a je nesmírně nebezpečné. Pokud někoho zajímají informace o skutečném satanismu, tak čtěte knihy Rebeccy Brown, ke stažení zde http://www.ulozto.cz/xUfz19B/prisel-osvobodit-zajate-r-brown-pdf
souhlas
(adam sobotka lennon hippy, 24. 1. 2013 10:32)znám celou satanskou bibli,souhlasím že ubližovat je proti lidské přirozenosti. křest´anství,které jsem vyznával až do minulého roku,je plné svatých lží,nebot´ např.uvádí,že je satan spoután a není mu dovoleno se zjevovat- a co jeho zjevení na slovensku? jako důkaz omylu křest´anské demagogie mi to úplně stačí.satanismus je i pozitivní myšlení a umění ovládat sugestivně síly vlastní osobní přitažlivosti.moderní pojetí satanismu je zejm.v esotericko-synkretickém mírovém hnutí new age-jeho dogmata jsou často totožná s biblí antona shandora laveye.a satanská hudba zdaleka není jen metal-je to i vesměs veškerá říznější i líbivě zasněná muzika typu oldies rock nebo acid west coast rock,nebot´presentují novodobé lidské hodnoty,jako je-angl.zpívané např.pleasure,you can do what you wanna be, friend of the devil is a friend of mine nebo tell me sweet little lie,atd. satan je ve skutečnosti synonimum lidské přirozenosti a úspěchů.kdo věří na věčná muka,je slabomyslný vůl !
://
(:/, 6. 2. 2012 22:16)Dycky mě vedli ke křesťanství. Dneska si žiju podle svýho. V kostele jsem byla ani nepamatuju. Ale přece jen cítím potřebu Vám trochu oponovat. Satanismus jsem nikdy nevyznávala a nechci ho předem odsoudit. Jak tady píšete, války ve jménu Boha - to jsou nesmylsly. Takhle si to pouze vyložili lidé. Lidské chápání různých věcí (např. i paranormálních) je dost omezené. Lidé slyší to, co chtějí slyšet. Pakliže někdo slyší: Šiř tuto víru; Avšak radši by slyšel: Válči!; Zkomolí si to do svého vnímání a nakonec z toho vyjde: Šiř tuto víru i za cenu války. A pakliže ten člověk válčí rád, nebo aspon válku chce, samozřejmě že pak válčit bude pod záštitou Boha a Boží jméno tak bude zneužívat. Ráda bych se o satanismu něco dozvěděla (něco užitečného) ale ne za cenu že si pod pojmem satanista představím stojícího člověka, kterému kape od úst krev, nad mrtvolou psa (či jiného zvířete). Pro mě byl Bůh (a pravděpodobně ještě je) přítel. Nikdo hmotný, s kým bych se mohla běžně potkat na ulici a zajít s ním na panáka. Někdo, kdo je tu vždycky, někdo komu se mohu svěřit se svými trápeními. Nemodlím se před spaním ani nic podobného, ale přiznávám, že když nemohu spát nebo se bojím, představím si Boha, jako někoho s kým bych mohla mluvit a myšlenkově s nim také mluvím. Je to minimálně lepší než jakýkoli prášek na spaní... Ale už je to sakra dlouho co jsem to udělala naposledy :/ kdybyste mi chtěl někdo osvětli ale skutečně osvětlit nějaké základy satanismu (aniž bych musela číst satanskou bibli), byla bych ráda. ICQ 320 817 796
Re: ://
(Belphegor IV., 13. 3. 2012 23:07)Boziho jmena zneuzivali prave ti jeho nejzatrvzelejsi obhajovatele.Mas pravdu,ze za vsim stoji clovek...to je ale v rozporu s tvym vyznanim:) rad ti osvetim co potrebujes.... FB Lada Baal-Peor Dudek, skype Belphegorrrrr..
:)
(Velký Inkvizitor, 14. 2. 2012 0:12)
Takže, o satanismus jsme se nedozvěděli nic zajímavého, jen spoustu absurdních blábolů.
Vezměmě to popořadě: Ve 13./14. století se sice v inkvizičních záznamech a traktátech už nějakou dobu objevují popisy orgií, které měly údajné sekty provozovat k uctění Lucifera, to je ale asi tak všechno. Žádný validní důkaz existence takových sekt (například písemný doklad přímo z jejich středu) se nedochoval. Naopak popisy takových sekt nesou většinu znaků vykonstruovaných obvinění, používaných proti katarům nebo valdenským.
Aleister Crowley nebyl satanista, ale mág. Jeho heslem bylo "Do what Thou willst," ale spíš ve smyslu "najdi svoji pravou vůli (ústřední pojem v jeho filozoficko-náboženském systému Thelema) a jednej v souladu s ní.
Dělení do tří skupin je hloupost. Laveyánský satanismus není "hra," skoro žádný teistický satanista (tzn. uznávající Satana jako reálně existující nezávislou entitu) nerozděluje magii na černou a bílou a když ano, tu bílou nesnáší. Občasné excesy jedinců nebo skupinek zahrnující i trestné činy jde těžko považovat za samostatný náboženský směr. To jsou spíš extrémní výstřelky z náboženského směru, který sám o sobě nic zvlášť destruktivní není.
Oběti: Objevuje se spíš u těch výstřelků, jinak bývají oběti symbolické, vyjímečně se objevuje rituální sebevražda (většinou jde o legendy z pochybných zdrojů nebo špatně interpretované "normální" sebevraždy, pár případů by se ale našlo).
Spojení sexu a utrpení: Tomu se říká sadomasochismus a provozují to zpravidla celkem slušní lidé, co se potřebují v posteli odvázat:) Nevím o tom, že by byl mezi satanisty nějak zvlášť rozšířený.
Metalová hudba: Je mezi satanisty populární, neposlouchají ji ale zdaleka všichni. A když, tak spíš black metal než thrash (Slayer).
Runová písma, psaní zleva do prava atd.: Úplný nesmysl. S těmi runami si to autorka může plést s některými novopohanskými skupinami, spíš je to ale čistá fabulace.
Devatero: Aspoň tohle je opsáno dobře.
Zabíjení zrádců: Opět vyjímečně u násilných excesů, většinou bývá v takových případech satanismus spojen např. s dealováním a požíváním drog (dá se spekulovat, jestli pak neslouží spíš jako zástěrka nebo reklama dealerů).
Vampyrismus, lykantropie: Mezi některými, hlavně mladšími satanisty je populární estetika tohoto typu, nijak pevně spojeno to ale není.
Pití krve a kousání: Takového satanistu neznám, kouše se zpravidla při vášnivém sexu a dělají to všichni.
Latina a enochiánština: Latina tak moc populární není, enochiánština není tajný jazyk.
Obvykle píšeme Belial, ne Beliah, ale budiž, transkripce do latinky může být různá. Balzac byl spisovatel.
Bojová umění: O tom nic nevím a pochybuji o tom, ačkoliv různé skupiny (Order of Nine Angles) o sobě tvrdí zajímavé věci. Otázkou ale je, jestli samotná existence O.N.A. není fikce, případně přifouknutá bublina.
Stydění se za lidství: Jak v jakých směrech satanismu, v laveyánském určitě ne.
"Klany": Ano, esoterní satanistické skupiny existují, nevím ale nic o klanech Černá růže nebo Krvavý bojovník a už ty názvy znějí tak trapně, že to asi bude něčí vtip, kterému autorka naletěla.
Intelektuální povznesení: Ano, určité elitářství je přítomno snad ve všech odnožích satanismu.
Uf.
Re: :)
(Belphegor IV., 12. 3. 2012 21:30)Vicemene s tebou souhlasim,ale trochu byl zapolermizoval o tech obetech a hromadnych orgiich.Bohuzel i satanismus mel s..nebo ma svoji krvavou historii,ktera mne osobne moc netesi,ale v dane dobe ty bylo asii..nejspis "normalni". Viz treba Cerrne mse,nebo lidske ci zvireci obeti.
Oprava.
(Belphegor IV., 8. 10. 2011 20:33)
Ahoj Moniko,nebudu ti v zadnym pripade nadavat,mas holt svuj svet,ja ti ho neberu.jen te malicko opravim....zadny satanista se neprikloni k zadnymu nasili,ani k ritualknim vrazdam.Satanista pracuje se svoji energii,popripadne s energii skupiny.Ty svatky cos psala,jsou taky trochu mimo.mezi satansky svatky patri valpruzina noc,predvecer vsech svatych..Halloween,a HLAVNE..vlastni narozeniny.S tim pozunavacim znamenim..kdes sebrala,ze pouzivame hakovej kriz,pisem zprava do leva a pisem vyhradne jen tajnym runovym znamenim???nesmysl.To satanske devatero mas spravne,ono taky to bys musela bejt dost sahla,abys neumela ani kopirovat.Za dalsi,sataniste nejsou surovi,zadnou krev nepiji,zradce nezabijeji,a vlkodlaci a upiri se satanismem nemaji vbubec nic spolecnyho.Zadna cervena magie neexistuje,ba ani bila,ani cerna.Je jen pouze magie,Nic vic,nic min.Enochianstina neni strezena,je volne pristupna,muzes se ji ucit ted i ty:)s tim uctivanim taky nemas pravdu...za púrve satanismus neni sekta,za druhy neni to Sata,Baal,Beliah a Balzak,nybrz Satan,Lucifer,Belial a Leviathan...ctyri korunni princi pekla.Za dalsi pletes si satanismus s upirama...hudbu sataniste muzou poslouchat jakou chti.I Evu a vaska.Nikde neni napsano,ze satanista posloucha brutal metal.Satanske bojove umeni? :D Dobry :)
Moniko,nepis o necem, ocem nevis evidentne vubec nic.vse,vse mimo devatera je absolutni nesmysl.Uc se devce,a nekoukej na Blaedy,Underworldy,drakuly,a podobny sracky.Mej se krasne.:)
píčowina
(lucca80@email.cz, 6. 2. 2012 12:02)
a) LaVey si na nic nehrál
b) nemáme lidské oběti
c) nikoho nezneužíwáme
d) nemáme 19 swátků
e) neposloucháme jen metal
f) wypadáme jako nacisti?
Re: NEVĚDOMOST-LIDSKÁ HLOUPOST
(chose, 21. 10. 2015 0:33)